posjecenost web stranice
Blog

Kako sezonalnost utječe na posjećenost web portala

Posjedujete li web stranicu, svakako ćete nastojati privući što veći broj posjetioca. No, neki sadržaji na web stranicama jednostavno nisu atraktivni cijele godine. Postoje sadržaji koji su atraktivniji tijekom ljeta, blagdana ili školske godine te oni čija je atraktivnost u tim periodima u padu.

Sezonalnost web stranice za vrijeme školskih praznika

Nije čudno niti iznenađujuće da će se različiti rječnici poput Dictionary.com. koristiti češće tijekom školske godine, dok će tijekom ljetnih praznika i godišnjih odmora korištenje takvih sadržaja biti u padu. Iz grafike je moguće vidjeti kako je sezonalnost web stranice Dictionary.com prvenstveno uvjetovana školskom godinom. Početak ljetnih praznika značajno utječe na broj posjetitelja, a ovakvu situaciju susrećemo i na mnogim drugim web stranicama koje posjećuju učenici ili studenti.


foto: SEO Theory

Jasno se može zaključiti da određene stranice dobivaju na atraktivnosti kada im je sezona. Pa tako u susret godišnjim odmorima rast posjećenosti bilježe web portali koje se bave informiranjem o domaćim i stranim destinacijama za ljetovanje kao i web stranice agencija koje nude turističke ponude i aranžmane. U zadnje vrijeme pojavio se i velik broj web stranica koje se bave prehranom, posebno receptima. Takve stranice bilježe veću posjećenost u doba oko Božića i Nove godine, ali i vikendima, kada ljudi provode vrijeme kod kuće i razmišljaju o obiteljskom objedu.

Velike razlike u posjećenosti Linked In-a vikendom i radnim danima.

sezonalnost

foto: QuantCast

Značajan pad posjećenosti vikendima bilježe stranice poput LinkedIn– a – poslovno orijentirane socijalne mreže, kao i ostali sadržaji vezani uz poslovni svijet.

U vrlo rijetkim slučajevima moći ćete sadržaje na vašoj web stranici prilagoditi baš svim trendovima i potrebama korisnika u određenoj sezoni, ipak, možete mnogo napraviti. Ponekad je dovoljna samo objava nekog zanimljivog članka na aktualnu temu koji može privući velik broj posjetitelja te čak nadmašiti posjećenost u drugom, za vas, najboljem dobu godine. Često to zahtijeva izlazak iz uske domene poslovanja, nego posuđivanje vijesti od nekih drugih portala, koje se donekle mogu povezati s vašim portalom. U susret početku nove školske godine počnite razmišljati o sadržajima za iduću kalendarsku te načinima kako ćete pospješiti posjećenost vaše web stranice. Najvažnije je unaprijed imati dobar plan koji će, zasigurno, biti mjerljiv i u broju posjetioca tijekom cijele godine.

Za veću posjećenost pročitajte članak na temu: Kako napisati dobar naslov za PR članak

Povezani članci

Izbornik